24 Temmuz 2011 Pazar

Yılbaşı Gecesi(Unutulamayan Anılar)

Anılar unutulmaya yüz tutmuşsa benim gibilerin umutları biraz daha yeşerir.Yaşanılanlar unutulur yeni bir sayfa açılır.Ama sayfalar hep karanlık.Bembeyaz olan umutlar bile egsoz dumanı gibi grimsi.Hayallerimizin oluşturduğu sisten önümüzü göremiyoruz.

Unutulmak istenen bir yılbaşı gecesi
.Dostlarla bir evde buluşulmuş kusana kadar içilmiştir.
O gece onu düşüne düşüne uykuya daldım.Bir kaç kusma nöbetinden sonra sabah olmuştu.

Bundan yaklaşık 6 ay sonra o yılbaşı gecesi asıl olanları öğrendim.Benim gibi figuranların değil başrollerin neler yaptığını öğrendim.

O gece benim olmam gereken yerde başkası varmış.Karaktersiz zengin bir züppe.İşte ''siz onu düşünüp ciğerlerinizi sikerken başkası da onu sikebilir bu tanrının espri anlayışıdır'' dememin nedenini umarım anlamışsınızdır.

Böyle bir acı olamaz.Jiletçilerin felsefesini yani fiziksel acıyla duygusal acıyı bastırma düşüncesini geçirdim aklımdan.Ama benim acım jiletle geçecek gibi değildi.

Elimi kesmeliydim.Hayalimde elini tuttuğum elimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder