24 Temmuz 2011 Pazar

Gregor Samsa nın Hikayesi

Bir gün intihar edersem(ki etmem) o gün doğum günüm olacak.Hiç kutlanmayan doğum günlerinin ölüm yıldönümünden bir farkı yoktur.Yaşayan bilir.Ona ne kadar ''yaşayan'' denebilirse artık.

Bir gün yıllarca sevip de açılamadığınız kıza seni seviyorum derseniz şaka yapıyosunuz sanabilir.Hemen olayı kıvırın.Şaka olarak bilsin.Burdaki şakayı yapan tanrıdır.Demiştim espri anlayaşı berbat diye.Günaha giriyorum sanırım.Ama onların girdiği günahların yanında benimki bir karınca cinayeti gibi kalır.Hani üstüne başarsınız da çatırdar ya.Bana beni hatırlattığı için böcekleri sevmem.İnsanlar benden tiksindiği gibi onlardan da tiksinir.

Bir gün uyandığımda Gregor Samsa gibi kendimi bir hamamböceği olarak bulabilrim.Bundan hiç korkmuyorum.Çünkü şu anda da bir hamamböceğinden pek farkım yok.Aksine bu bana avantaj sağlayabilir.Bir gün dünya nükleer bir kıyamete kurban gittiğinde geriye bir tek onlar kalacak çünkü.Radyasyon bütün insanları çürütürken onlar da o çürümüşleri temizlemekle mükellef olacaklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder